Saturday, April 12, 2008

回転寿司


家族で回転寿司を食べてきました。
1ヶ月に3回くらいは行くお店です。1皿が100円の安く食べられるお店です。

ここは注文したお寿司が列車(新幹線)に乗って運ばれてきます。
子供に人気があります。


私はまぐろ、はまち、サーモン、えび を好んで食べます。

チャーシューのお寿司もあって、なかなか美味しいです。茶碗蒸しも必ず注文します。


この日は家族3人で28皿とデザートで3000円くらいですみました。

夕食にしては安く済んで、家計にもやさしいです。ごちそうさまでした。

5 comments:

Unknown said...

私はそれが30 米ドルが付いているグループの夕食のために非常に安い、そうですねことを考える? ワウ、それは信じ難い!
私は寿司を楽しむことを私がこのレストランに来ることができることを望む。

hisa said...
This comment has been removed by the author.
hisa said...

vnblogger コメントありがとう!
日本にはこのような安い寿司の店がたくさんあります。Texas にも同じようなお店ができるといいですね♪

Unknown said...

ああ、私は頻繁にすべて"あなたが" テキサスのレストランを食べ、寿司を時々楽しむことができる来る。価格は高くないが、... hi..hi を食べるために私がよい寿司を.... 得ることを私は考えない

hisa said...

vnbloggerありがとう!
テキサスのレストランの寿司も食べてみたいですね。

日本の高級な寿司は、1つの握りの寿司で2000円という驚くような値段の店もあります。でも一般の人は食べられません。一部のお金持ちが食べます。私は1皿で100円の寿司で満足です(^-^)

Privacy Policy

Some ads are based primarily on your search queries or on the content of the page you’re viewing when you visit this site.

[With respect to cookies] We use cookies to store visitors preferences, record user-specific information on what pages users access or visit, customize Web page content based on visitors' browser type or other information that the visitor sends.

[With respect to Ad Servers] To try and bring you offers that are of interest to you, we have relationships with other companies like Google that we allow to place ads on our Web pages.

[No personally identifying information] We don’t collect or serve ads based on personally identifying information without your permission.

For further information, consult the privacy policy.
Google Privacy Center