Sunday, April 27, 2008

子供達のヒーロー

go-onger1 近くのデパートに、子供に人気のヒーロー 「ゴーオンジャー」が来ました。

日曜の朝にテレビで放映している、子供向けの番組のヒーローです。
毎年、ヒーローのキャラクターは替わります。

おととしは「ボウケンジャー」去年は「ゲキレンジャー」でした。



go-onger2 狭い場所でのショーでしたが、子供達は喜んでいました。

「ゴーオン・ブラック」が少し太り気味なのが、ちょっと気になりました。

「ゴーオン・ブルー」は、ちょっと貧弱な体形でした。

悪役のほうが、アクションが上手でした。


go-onger3 子供達の応援のおかげで、無事に悪者を倒しました。

最後は握手をしてお別れです。

日本では、この「ヒーロー戦隊」シリーズと「仮面ライダー」シリーズが人気です。

No comments:

Privacy Policy

Some ads are based primarily on your search queries or on the content of the page you’re viewing when you visit this site.

[With respect to cookies] We use cookies to store visitors preferences, record user-specific information on what pages users access or visit, customize Web page content based on visitors' browser type or other information that the visitor sends.

[With respect to Ad Servers] To try and bring you offers that are of interest to you, we have relationships with other companies like Google that we allow to place ads on our Web pages.

[No personally identifying information] We don’t collect or serve ads based on personally identifying information without your permission.

For further information, consult the privacy policy.
Google Privacy Center