Saturday, April 19, 2008

サッカー観戦

天気が良い土曜日、家族でサッカーの試合を観戦してきました。
地元のチーム「FC岐阜」の応援です。今年から2部リーグに昇格したチームです。

夫は昔からサッカーが好きで、よく一緒に観戦に行きます。

チームのイメージカラーは緑色で、スタジアム周辺には緑の旗や、
緑色の「鯉幟」が賑やかでした。


まだ2部リーグのチームで、観客は少ないです。

対戦相手は横浜のチームです。去年までトップリーグに在籍していました。

サッカーの試合が後半になると、息子は観戦に飽きてしまい、「DS」のゲームに夢中です。困った・・。



がんばって応援しましたが、「FC岐阜」は2対3で負けてしまいました。残念・・。

帰りにスタジアムの外で、謎のキャラクターに出会いました。

面白いキャラクターで、息子は喜んでました。

No comments:

Privacy Policy

Some ads are based primarily on your search queries or on the content of the page you’re viewing when you visit this site.

[With respect to cookies] We use cookies to store visitors preferences, record user-specific information on what pages users access or visit, customize Web page content based on visitors' browser type or other information that the visitor sends.

[With respect to Ad Servers] To try and bring you offers that are of interest to you, we have relationships with other companies like Google that we allow to place ads on our Web pages.

[No personally identifying information] We don’t collect or serve ads based on personally identifying information without your permission.

For further information, consult the privacy policy.
Google Privacy Center